mindenovi
mindenovi

 

 

 


 

 

 

 

  

 

 

 Ha gy gondolod, hogy a "tarsolyodban" lv anyagokat szvesen megosztand velnk, akor prbld meg a megfelel modulba feltlteni. Ha nem sikerl, kld el mail cmemre!

Sajnos kpeket nem biztos, hogy tudsz beilleszteni, de ha elkldd, akkor azt is felteszem! 

 Mrti

 

Mail: 

 

 Tancs regisztrcihoz:
- egyedi felhasznl nevet vlassz! 
- vrd meg a visszaigazol mailt
- ha nem sikerl belpned krj jelszemlkeztett
- nem n intzem, tlem fggetlenl mkdik 
- jra prbld meg

 

 

 

 

 

 

Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Beszlgessnk
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

 

 

Ennyien jrtak itt
Induls: 2008-07-23
 

Szvgyem:

n is rintett vagyok

Figyelj rjuk!!!!

 


 

 

 

 

Hasznos oldalak
 

 

 

 

Ha tetszik, tedd ki honlapodra!

 

 



     

 

Jtkok
Jtkok : Jtkok szlkkel

Jtkok szlkkel

  2009.08.16. 22:38


TORONYPTS

A csapat egysoros vonalban helyezkedik el. Mgttk a csapat ltszmnak megfelel mennyisg tgla.

Jelre:  A hts ember elvesz egy tglt, majd a csapattagok elre adogatjk

                        (mindenkinek hozz kell rnie).

             Amikor az els emberhez r a tgla, elfut vele az asztalig, ott lerakja, majd

                        res kzzel visszafut a sor vgre, s indtja elre a kvetkez tglt.

Az a csapat nyer, amelyik a leggyorsabban pti fel a tornyt, s r vissza a kiindul vonalra. (minden tglnak bent kell lennie az ptmnyben)

 

SZIMI FUTS

Szl s gyerek prba ll, a kzbls lbakat sszektjk, gy kell megtenni a tvot a kockig, megkerlni azt s vissza. A kvetkez pros akkor indulhat, ha a visszark tlpik a vonalat.

Az a csapat nyer, melynek utols prosa elszr r vissza s lpi t a vonalat.

 

MEMRIA VERSENY

Az asztalra kitesznk 10-15 trgyat gy, hogy a vonal mgl ne lehessen ltni.

Az els gyerek az asztalhoz szalad, megnzi a kihelyezett trgyakat, prbl megjegyezni minl tbbet azok kzl. Visszafut a vonalhoz, ahol a szlk lerjk a felsorolt trgyakat, indtjk a kvetkez gyereket. A szlk mindvgig a vonal mgtt maradnak, s minden gyerek csak egyszer futhat az asztalhoz.

A versenyt az a csapat nyeri, amelyik a legpontosabban lerja az asztalon tallhat trgyakat. (csak egyez tallat esetn szmt a gyorsasg)

 

PIRAMIS BONT

Az asztalra felptnk egy piramist. A felnttek a tvolabbi, a gyerekek a kzelebbi vonalrl, dobnak felvltva. Mindenkinek kt dobsa van. A szl – gyerek pros dobsa utn, egytt indulva sszeszedik a 4 db kislabdt, s a kvetkez prosnak odaviszik azokat.

A labda sszeszedsekor nem szabad a tglkhoz hozzrni.

Az a csapat nyer, amelyik labdival elszr takartja le az asztalt.

 

BJS A KOCKN T

A csapat egysoros vonalban helyezkedik el. Az els ember kezben lufi.

Jelre elfut a kockig, a lufit tjuttatja a lyukon, maga is tbjik, felkapja a lufit, s visszafut, tadja a soron kvetkeznek. Ha a lufi kzben eldurran, azonnal el kell futni a gyjthz, s beszerezni egy jat.

Az a csapat nyer, amelyiknek minden tagja tbjt a kockn, s az utols ember is visszart a vonal mg egy p lufival.

 

LUFI SZRET

A jtktrre szrt lufikat be kell gyjteni.

Az a csapat nyer, amelyik tbb lufit gyjt be.

 

RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    Lakatos munka- Épületlakatos munka- Haidekker kerítés - Haidekker kapu- Teraszkorlát- Lakatos munka szerelés- Hullámrács    *****    Itachi Shinden második fejezet!! - ÚJ FEJEZET - Felkerült a könyv második harmada!! Konoha.hu - KATT!! KATT! KATT!! KATT    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    Aki szörnyekkel küzd, vigyázzon, nehogy belõle is szörny váljék. S ha hosszasan tekintesz egy örvénybe, az örvény vissza    *****    Rose Harbor, ahol a tenger suttog és a múlt sosem tûnik el teljesen. - FRPG - csatlakozz közénk te is :)    *****    Egy kikötõ, ahol minden hullám egy új kezdetet ígér. Rose Harbor, több mint egy város, egy világ a világ mögött.    *****    Rose Harbor &#8211; kisvárosi báj, nagy titkokkal - légy részese te is ennek a kalandnak :) - FRPG    *****    Óceán, erdõ, csillagfény &#8211; minden ösvény Rose Harborba vezet - aktív FRPG közösség    *****    Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ a konoha.hu -n. Nézzetek be! *** Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ!!!    *****    ÁGICAKÖNYVTÁRA - KÖNYVEK, KÖNYVEK, KÖNYVEK - ÁGICAKÖNYVTÁRA    *****    MOVIE-NIGHT -> Filmek, Sorozatok <- MOVIE-NIGHT    *****    Movie-